▸ new school :D ... ♬
Tuesday, February 1, 2011
♥ posted at: @11:55 AM



hye :D
ni aku nak story sikit.
pada mula nya aku sekola sungai merab.
tapi tyme 17 januari 2011 aku pindah sekolah.
aku pindah kat sekolah menengah vokasional ERT setapak,kL.
mula-mula aku masok sekolah tu macam best je.
xcited pulak aku ni,huhu.
kat situ aku amek aliran katering.
katering aku belajar penyajian makanan dan minuman.
dgn penyediaan makanan barat dan timur. 
ok,kat sini best la jugak. 
kat sekolah best.kat asrama kurg skt.
byk bnde yg berlaku.
aishh.asrama prmpuan la kate kan.
lelaki semua dok luar.
kwn2 kat sini senang aku nak dapat.
huhu.aku kan kembar.
ramai lha yg berkenalan dgn aku ni.
mcm2 jenis org yg aku jmpe ni.
kat sini aku ramai kwn budak cheras,kajang,damansara,kL,
then mane2 je.heh.
hmm aku tak kesah nak kwn dgn spe2 je.
dalam kelas aku,ade sepasang lagi kembar tau.
hahaha sial je.
tapi budak tu pendiam skt org nye.
nak je aku cari pasal kat kembar tu.
hahaha.semua benda nak same.
mcm budak2 lgi.
boleh pulak dalam satu kelas ade dua pasang kembar.
cisss.tp aku kembar yg jenis bising skt la kan.
dalam mase skrg ni aku jadi budak baik.
malas ouh nak cari masalah.
sekolah baru la kate kan.
senior dah la ikot kepala sendiri.aishh.
tua sthn je kot nak kecoh pulak.
tp aku okeyy je.
aku rimas ouh dgn member aku yg slalu pkr nak pndh skola lame.
alah,tak tahan dok asrama je pon.
adeesss ciwek betol lhaa.
dah form 4 lha wehh.
pandai2 lha jage diri tuu.
aku dah malas ahh nak nasihat lg.
suka hati korg la ea.
kat sini peraturan lain skt.
dia pnye peraturan pelik2 jea.
aishh ape2 je.
hmm okey lah.
aku dah malas nak story lagi.
kalau nak tahu ape2 lagi kontek je aku ea.
k lhaa byebye.

to mohd zulhakimi imissyou , ineedyou , iloveyou.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011