▸ MOODY ... ♬
Saturday, September 24, 2011
♥ posted at: @10:05 AM



key sejak 2 3 menjak ni.
hariz kate aku moody.
ehh bukan 2 3 menjak laa.
tapi da seminggu.
aku moody dgn dia je kot.
hmm bar jelaa aku mcm ni.
tau tau la ap sbb aku moody ea?
bile rase sunyi atau bosan tak perlu kot cari seseorg untuk jadi teman.
aku balik asrama,aku tak tahu laa ap yg kau buat dkt sane kan.

bila aku ckp lain kali kene cover dri tersala send.
hmm boleh pulak ckp okey?
aishh lg laa mls aku nak layan.
okey?aduhh habis tu lain kali dia text tapi kene cover.
tak jujur tu wehh?


*perempuan mcm aku ni kene sabar je.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011