Sunday, April 1, 2012
♥ posted at: @11:24 AM



HI , ASSALAMUALAIKUM  :)

haiihhh tengok ! belum apa-2 lagi aku dah mengeluh. Ni semua sbb tgk gambar pakwe la ni. Kalau dah mcm ni tak ke risau dibuatnya. Pakwe ni, kate gengster ouh. Tapi boleh pulak accident.

Pakwe? makwe ni risau la pakwe. Tu laa nak berjalan tak mintak izin dulu. Kan dah kene. Lain kali hati-2 laa. Baca doa dulu sblm gerak. Hmm dah laa, lepas ni jgn naik motor okey? pakwe bwk kreta je ye? Jangan buat makwe risau laa syg :/

Hmm pakwe? makwe sayang sgt dekat pakwe tau? tau? hmm maaf buat pakwe tertekan sampai boleh jadi mcm ni :/ Hmm makwe mintak maaf sbb makwe banyak buat salah dekat pakwe. Makwe sayang sangat dekat pakwe laaa. Makwe nak hidup mati dengan pakwe sorg ouhh. Hmm pakwe jaga diri okey?

haisshh kay laaa. saya sayang sangat-sangat, banyak-banyak, hebat-hebat, kuat-kuat dekat awak tau cajuwan. Awak sorang saja yang ada dalam hati saya. kbye take care my dear :*



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011