▸ EID DAY ... ♬
Saturday, September 3, 2011
♥ posted at: @11:10 PM


selamat hari raya maaf zahir batin.
hee lame tinggal kan ruang ini kot.
hari ni dah raya ke lima baru nak singgah.
aish ape la aku ni.
kan dah tiba tiba hari raya.hahaa

key laa raya tahun ni aku tak semangat pun,
macam raya sebelum sebelum ni.
huh ta tahu laa punca nya kenapa.
pelik pelik je ohh.

tahun  ni raya dekat kampung lagi.
tapi balik sana awal.
balik hari ahad.
then balik sini balik kames.
huh tak sempat buat ape laaa.
bosan memanjang.

tahun ni rasa macam nak buat open house laa.
kalau aku buat aku nak ajak ramai org laa.
heee.rumah raya aku dah lawa.
datang laa nanti yee.
heeee.

ni ade gambar raya sikit ni.


ini family aku :)


yang ni pulak cousin je.
tapi tak cukup lagi.
sebenarnya ramai lagi.


sepupu aku dgn mama.
hahaa dua2 bajed comel.


abg2 aku dgn mama.


nampak kegedikan mama aku tu.hahaha


abg fayad sakat pakcik aku.hee


nenek.
dah empat tahun dia mcm ni.







ITU SAHAJA YANG MAMPU AKU KONGSI.
THANK YOU

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011