▸ RYNN ... ♬
Friday, September 16, 2011
♥ posted at: @10:57 PM



smlm hari terakhir rynn.
hmm dia pindah skola lame dia.
dia pindah sbb nak jage abah dia.
takpe kitorg terima.
hm sedih laa kau pindah.


kite da mula rapat.
 tapi kau kene pergi pulak.
tyme nak balik tu semua nangis kan.
kau ckp dkt aku.
ehh kau je tak nangis.kan?
then kau ckp aku takde perasaan.
hahhaaa.takpe.
sbnarnya aku malas nak nanges dpn kau.
tyme myra nanges aku tahan.
dlm hati aku ni dah berbanjir tau.

yg nampak aku nanges bieha dgn eyra.
tyme tu dkt DM.
aku dah cover air mate aku daa.
tp tak boleh.
tu je yg aku kantoi nanges.

then nak balek tu.
aku biar kan amyra untuk kau.
aku balik dulu kan?
sbb tanak tgk kau agkt byk2 barg kuar dari skola ni.


byk kenangan kita sbnarnya.
kau byk lukis gmba hariz untuk aku.
thanks.
then gmbar aku tga baring dkt court tu.
hahaa lawak.
thanks tau.


hmm semua yg aku mula rapat semua nak blah.
dulu natrah.skrg kau.
natrah pun da sombong da dgn aku kan?
hmm.
wehh,aku kesian dkt bella laa.
dia nanti dkt dorm mcm mne la ye.
TANPA KAU wehh.
sian diaaa.

hmm btw aku mls nak story pjg2.
aku nak kau tahu yg aku syg kau.
kbye.take care <3

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011