Wednesday, November 30, 2011
♥ posted at: @5:00 PM



asslamualaikum semua dan selamat datang sekali lagi aku ucapkan.
entry kali ni aku tak tau nak story ape.
aku just nak share dkt korg semua jela ye.

nak story pasal seorg lelaki dalam hati aku.

dia seorang yang penyabar.
dia selalu cakap yg dia akan tggu aku.
dia tunggu aku untuk jadi milik dia sgt lame.
lps aku putuskan hubungan dgn H dia rase happy.
but aku still syg H mase tu.
dia mintak aku jadi permaisuri dalam hati dia.
tapi aku ckp nanti dulu la.
dia still sabar.
tanak terburu-buru. 
lepas tu dia dapat tahu aku sambung balik hubungan dgn H.
dia sedih.
ade jgak dia marah aku.
sbb aku main bagi je hati aku ni dkt org lain.
hm aku ckp dkt dia. kalau nak marah i , marah jelaa.
dia ade send text ni dkt aku.


him : u? lau boleh i xna ad rhsia antra kita..hurm? ad masa tolak ansur kita ckp la elok-2. i benci gler la marah-2,penat tau ta marah-2 ni. hmm.. I sayang kat u,i hormat u,i jaga hati u,xsala kan lau i dpt bnda yg sama dri u?hmm

me : aku lupa aku repl ape.HAHAHA!

then dia text lagi.


him : hmm..Maaf klau da xsuka,i xkan ckp mcm tu daa,.K,thanks ntok masa u..Hmm. I akn tahan slagi i boleh,i akn telan walau pahit mcm mna pun slagi i sayang u.Sampai satu saat,i harap u x menyesal kenal dgn i.hmm maaf kan i.Nyte.


aku faham perasaan dia. 
dia tggu aku mmg lame.
tak lame tu H buat hal.
aku terpakse tinggalkan dia.
H mintak maaf.
tapi takpe laa.
ramai lagi perempuan tergila-gila kan dia.
huh kalau coupl dgn org handsome ni susah.
ramai saingan.

lepas tu tak lame tu aku bgth lelaki ni.
hm dia okey je.
then satu hari tu aku ajak dia g lepak dkt taman rumah aku.
dia dtg jgak jmpe aku.
lepak-2 tu aku cakap mcm ni

me : you?
him : ye?
me : sempat lagi tak kalau i jadi milik you?
him : kenapa?
me : takde org tanye jelaa.sempat tak?
him : ehh mesti lah sempat.knape?
me : ohh takde ape la.
him : okey -.-'

lepas tu ktorg sambung borak-2 lagi.
then aku tanye lagi.

me : you ?
him : ye?
me : kalau i jadi milik u skrg boleh?
him : haa? hmm hmm.
me : ohh tak sempat la tu.atau tamat tempoh dah habis.okeyy -.-'
him : ehh tak laa.mesti laa bole.i sentiase tggu u.
me : haha okey thanks.iloveu.
him : okey iloveu too.

dah nak balik tu tgah jalan dia tanye aku.


him : u? betul ke ap yg u ckp tadi tu?
me : betul laa.
him : betul ni?
me : iyee betul.sorry buat u tggu lame.i dah tanak salah bg hati i dkt org lain.

err guys.
aku nak cakap sikit.
aku ni bkn lah kejam mane.
tapi dah ade ssorang tu please la hargai.
hmm so aku rase tu je kot aku nak share.
haha kbyebye.
to H i'm sorry.
but kite still rapat kan?


iloveu shzwn.



* cinta tak perlu pandang pada rupa.



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011