Monday, December 19, 2011
♥ posted at: @1:31 PM


-PERBEZAAN DAN PERSAMAAN-

assalamualaikum.
fuhh fuhh berhabuk sikit laa blog aku ni.hee
lame la jgak tak update kan.
hmm kalini aku nak bgth sikit.

hmm perbezaan dan persamaan.
setiap org ade perangai masing2.
ade yg baik ada yg buruk.
ade kelebihan dan ade kekurangannya.

aku akui dulu aku selalu banding2 kan org yg aku syg dan org yg aku pernah syg.
aku rasa tak baik bagi aku.
aku tak patut buat mcm tu.
yelaa masing2 ade cara sendiri kaan?
so aku terima je ape yg aku dpt.

huh bukan aku nak cite ape pun.
saje je singgah blog ni.
sbb aku terfikir pasal benda yg aku update ni laa.


okey laa.tu je kot.
byebye.
assalamualaikum.



* I L O V E Y O U S H Z W N 

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011