Wednesday, December 21, 2011
♥ posted at: @4:26 PM



hye semua :)

tralalalala aku bosan la sbnarnya.
cuti skola ni duduk rumah je.adeyy.
bila cuti ni slalu la aku singgah fesbuk aku,twitter,blog,tumblr kaan?
tapi nanti dah start skola msti aku jarang post ape-2 dkt semua acc aku tu.
tahun dpn aku tak dpt asrama,aku tak tahu la mcm mne nanti.
bapak aku buat rayuan.
ntah dpt terima balik pun tak sure.
kalau aku dapat stay hostel lagi la jarang aku on acc-2 aku semua tu.

tumblr aku tu.
dulu aku suka post gmbar-2 yg cool dkt situ.
lps tu masuk asrama trus jarang da post-2 tu.
tapi ni cuti skola memang la rajin kan.
ehh ehh kesah pulak aku skola lgi ke hapeee.cehh.
biar laa masih skola ke dah habis ke ap kan.
benda-2 tu semua org rase laa.
tak ada lainnya la deyy.


tu je kot aku rasa nak share.
B O S A N.
byebye ilapchuu wan bucuk

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011