Saturday, February 18, 2012
♥ posted at: @12:58 PM



HI GUYS.

Okey firsly kenapa aku letak gambar ni? ohh sebab ada burung. burung? apa kene mengena ye? ohh sebab aku bahagia sangat bila hidup dengan someone yang hargai aku. rasa bahagia sangat , rasa nak terbang macam burung-2 ni. 

Kau lah punca kita bahagia kan? kau shazwan :* semalam kau manja, aku manja. kau buat aku tersenyum, aku buat kau tersenyum. kau buat aku gelak, aku buat kau gelak. kau sweet, aku sweet. kau romantik, aku romantik. kau masuk air, aku masuk air. aku ingat lagi last topic yang kita masuk air. topic tu ialah kita cakap cara wempitz kan awak. heee.

Sayang? kau nak tahu tak yang kau tu bajet sasa. hahaa. kau suka buat muka. okey takpe aku suka. bila aku merajuk kau pandai pujuk aku. bila aku pura-2 merajuk pun kau pujuk. okey comel :* saya sayang awak laaa.


hee aku harap hubungan kita bahagia sampai bila-2. semalam kita ada cakap yang kita tanak gaduh-2 kan? okey aku ingat semua tu. aku tak suka gaduh dengan kau tapi aku suka bila bermanja dengan kau. hmm kita kene tahan apa yang kita lalui semua. harap kita tak akan berpisah. aku betul-2 sayangkan kau sorang.

Hm kay la aku malas la nak cerita banyak-2 dah. yang selebih tu biar la aku sendiri yang tahu. hee okey at least aku bahagia ken ken ? kay byebye. iloveyou SHAZWAN




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011