Monday, April 30, 2012
♥ posted at: @2:17 PM


ASSALAMUALAIKUM :')




BUANG ATAU GANTUNG ?

Pada petang yang panas ini, saya ingin berkongsi sedikit cerita kepada hang-hang semuo naa. Hari ini aku tak pergi sekolah. Sebab aku kene gantung asrama. Aku pun tak tau la gantung sekolah ke asrama. Bila dah kene gantung tu pengetua suruh duduk rumah jela. Sebenarnya kene buang asrama. Tapi mak aku dah buat lakonan depan pengetua so pengetua pun simpati then dia just gantung aku je.

Ohh okey, jangan tanye aku apa punca aku di gantung. Dah itu hukuman kepada orang yang tak reti-2 nak ikut peraturan. Suka sangat nak buat kepala sendiri. DEGIL ! Hurh padan muka kau aliyah !




Lagi satu, bila dah kene gantung tu, pengetua cakap tak boleh terlibat dengan aktiviti SEKOLAH. Weyy aku team natball sekolah laa. Aku ada game rabu ni dekat sepang. Dah berbulan aku tak masuk kelas disebabkan netball ni. Then tiba-2 tak bagi aku masuk. Memang frust gila la aku ouhh.

Hmm, mak aku pun satu tanak backup langsung. Lagi suka aku tak dpt masuk. Last kot benda ni semua. Minggu ni je, lepas tu takde da sukan-2 ni. Lepas ni aku nak belajar laa. Serius aku cakap. Tu pun tak boleh ke? Haihh.

Tapi lama-2 pengetua fikir balik, dia bagi jugak aku masuk team netball tu balik. Sebab aku pemain tetap. Then pengetua ckp la, tak aci la kalau kembar sorg main sorg tak main kan. hmm huh akhirnya dapat jugak aku bersukan untuk kali terakhir ni.



#PESANAN UNTUK DIRI SENDIRI : FIKIR DULU SEBELUM BERTINDAK !



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011