▸ MR. HH ... ♬
Tuesday, May 29, 2012
♥ posted at: @11:55 PM




Assalamualaikum to All Muslim :)

*30 Mei 2012*

*Kenapa dengan tarikh tu?*

*Jeng Jeng Jeng*

Hello peeps. Mungkin korg tertanya-tanya kenapa aku letak tarikh tu dekat atas kan? Yang tak tertanya-tanya tu lantak korg la kan. Haha! Tarikh tu sebenarnya hari lahir budak yang dalam gambar tuuu.

Siapa dia?

Hoi ! Kau dah lupa ke siapa dia? Dia ex aku laa. Harini hari jadi dia. Hee so dalam kesempatan dan kesempitan ini aku nak ucapkan selamat hari jadi cik Hariz :)

Untuk kau, banyakkan jaga kesihatan. Jangan terlalu memeriahkan diri sendiri sampai lupa untuk jaga kesihatan tu ye? HAHA! Semoga panjang umur. Semoga dapat jodoh yang omey2. huuu :) Jangan asyik nak menyanyi dan berangan je ye? Sorry aku tak buat video yang smart untuk kau :( Takpe aku sentiasa ada dibelakang depan kiri kanan kau nyahh . HAHA!

Hurmm sebenarnya pada tarikh ni jugak kalau aku masih dengan kau, mungkin kita dah bersama selama setahun . Tapi dah takde jodoh kan. Better kita kawan dari bercinta. Aku tahu kau masih sayangkan aku. Jangan risau la hariz sebab aku pun masih sayangkan kau. Macam yang kau pernah cakap, KALAU ADA JODOH, ADA LAA. kaan?

Kau pun selalu ada bila aku sedih atau gembira. Selalu bagi aku semangat, selalu buat aku gelak. HAHA! Ohh ye, aku nak mintak maaf dekat kau sebab aku dah banyak sakitkan hati kau, buat kau terasa, buat kau tak selesa berborak dengan aku. Maaf ye Hariz :)

Terima kasih sebab pernah lalu-lalang dalam hati aku sampai sekarang. Okey thats all. Happy Birthday Hariz :)



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011