▸ Ku Akui ... ♬
Saturday, June 23, 2012
♥ posted at: @5:59 PM




Assalamualaikum :')

Hi, lama saya tak berbicara disini. Selama saya tak update blog ni banyak benda dah terjadi pada saya. Dugaan yang sangat banyak yang perlu saya tempuh. Bukan setakat dugaan dekat hubungan saya dengan Wan tapi termasuk dugaan untuk saya belajar.

*Mungkin semua ini ada hikmah disebaliknya.

Kenapa Shazwan berubah setelah dia masuk UITM ? Dia lupa diri ke dekat sana? Apa salah saya sampai dia hukum saya macam ni? Apa saya dah buat? Kenapa dia perlu bertindak sekejam ini? Dia tak text saya. Dia tak call saya. Hurmmm :'(

Saya pernah ingatkan dia, jangan jadi macam EX saya dulu. Bila dah sambung blajar dekat tempat tu terus berubah. Saya tahu awak tawar hati. Tapi tolong laa jangan buat macam ni.

Takpe saya terima segala dugaan yang Allah nak bagi.


*not in mood. Kbyee

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011