▸ share something new :) ... ♬
Wednesday, December 12, 2012
♥ posted at: @9:32 PM



 Assalamualaikum. Maaf soal gambar diatas :(

Cinta zaman sekolah kalau difikir-fikir balik, sangat seronok dan ada warnanya. Walau dah dewasa sekalipun, jadi terlalu seriuuuus pun tak boleh juga sebenarnya. Mahukan hubungan yang matang serius atau hubungan matang tapi ada warnanya?

*Matang yang serius dan matang yang berwarna? 2 benda ni berbeza weyy !




                                I choose love with color. Not black and white like others.


"Yes no yes no, itu tak boleh, ini tak boleh. Jangan pergi sana, jangan pergi sini. Keluar dengan kawan kat tempat ni boleh pula, keluar dengan I tak boleh? Kalau nak keluar, kena ada I. U tak boleh keluar dengan kawan kalau takde I."

Seriously, kejadah apa seyhh? Hitam putih gila hubungan macam tu. (weh, dah nak 2013 wey)

"Hidup ini tak bererti, jika tiada cinta dihati"


Dia jujur dan kita percaya. Itulah aku dengan Wan buat. Dia jujur dan aku percaya tu je k? Lagi satu, sayang tu kene ikhlas jangan sayang sebab terpaksa pulak.


" Hidup ini penuh erti buat kita berdua, Lupakanlah segala – gala sengketa, Janganlah dikenang kita bangkit semula, Agar kau dan aku hidup dengan bahagia "

Korang tahu tak lirik lagu apa ni? Pancaroba, yes thats right. Lirik ni bermakna sebab dia ada maksud yang tersirat. So hope siapa yang sedang bercintan-cinton tu kekal la ye?



Itu saja byeee.


                                                           Love and Miss you Wan 


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011