▸ S P M ! ... ♬
Saturday, December 8, 2012
♥ posted at: @9:16 PM




Assalamualaikum sahabat dan musuh :)

Setelah sekian lama aku tak update blog rasa macam janggal pulak. So untuk post kalini aku nak cerita serba sedikit pasal kehidupan aku sekarang :)

Untuk 2 hari yang lalu aku baru tamatkan alam persekolahan aku dengan menduduki last payyyyper aku. Rata-rata aku dengan kawan aku takut sangat nak jawab exam tu sebab semua orang tahu yang paper course tu agak payah nak jawab but Alhamdulillah kami semua dapat jawab dengan tenang.

Lepas exam tu aku dengan kawan2 aku terus pergi Wangsa Walk. Kami semua nak gelak puas2 dalam panggung wayang dan itu salah satu faktor kami nak tengok Sepah The Movie. Hahaha my jep sepah :)




Muka semua nak happy je sebab kami semua dah bebas dari alam persekolahan. But baru mula dalam kehidupan yang sebenar :) Aku harap lepas ni kita dapat jumpa macam dulu :)

Hurmm beb sorry tiba2 aku takde mood pulak nak type lepas dapat one text from him. Gtg. byeeeee



*miss math :)





◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011