Sunday, January 1, 2012
♥ posted at: @6:33 PM



assalamualaikum dan salam 1 Malaysia :)

heyy dude , dengan kesempatan ini aku nak ucapkan selamat tahun baru.jyeeaaahh dah tahun 2012 laa deyy.aku dengar je 2012 ni hati aku rasa macam berdebar.hahaha wahh.mungkin berdebar sebab aku nak masuk 17 tahun.dan akan menduduki peperiksaan SPM.huhuuuw.aku ni dah la tak pandai.pastu malas belajar.kalau dalam kelas tu mesti main-2.nak bahan org itu ini.cikgu pun bgth benda yg sama dkt bapak aku.huh perangai aku tu susah untuk aku ubah.tapi aku akan ubah sedikit demi sedikit.niat tu dah ada kira okey la tu kan.

okey entry aku kali ni takde la nak story pasal satu tajuk je.aku nak share mcm-2 kali ni.hmm sekolah dah nak dekat.aku dapat tahu yg ustazah skola aku tu call ayh aku.dia ckp aku dpt hostel plak.tibe-2 kot.surat tak hantar ape semua.huh mcm ade yg tak kene laa.pelik aku rasa.selasa ni aku dah kene masuk asrama.haiihh mula laa jadual aku setiap hari.bgn awal pagi.mandi sejuk-2.solat jemaah setiap hari setiap waktu.pergi sekolah pagi-2 buta.hm tapi rasa semangat tu ada laaa.haha nak tahu sebab ape?sebab aku dah jadi senior laa.kalau jd senior pun susah.cikgu skrg ni dah byk mata.adoyy sabar jelaa.huh nanti aku tinggalkan blog ni lama laa kan.huh habis berhabuk nanti.



hmm dah masuk asrama ni balik rumah pun 2 minggu sekali jelaa.aduhh mcm seksa je ouh.lagi la bertambah rindu aku dengan shzwn kepeng ni.tahh ape yg dia buat aku tak tahu.hm aku harap dia jaga diri dia baik-2 jela ye.hmm nak jumpa pun susah.mak ayh aku dah la skrg tak percaya dkt aku.nanti aku akan rindu dia sgt-2 laaa.huh sabar je la ouh.aliyah tinggal setahun je ni.sikit je lagi.pejam celik pejam celik nanti dah habis setahun.hmm aku harap sangat relay aku dgn wan ni kekal sampai bila-2.huh bantal busyuk i yg dkt u tu i harap u jaga elok-2.peluk la setiap malam ye.setiap kali u rindu i , u peluk jelaa.hmm i akan ingat janji kita.u pun ingat janji u okey :) i syg u sgt-2 laa wan :) apa-2 yg terjadi kita takan berpisah.huh kadang-2 u blur sikit.hahaha i suka tgk u bila u blur.mcm lawak pun ada laa.blur pun i punya laa syg :)

haha okey lh aku rasa nak stop taip dah.mengantuk pulak ouhh.huh kay last aku nak cakap impian aku nak jadi isteri shzwn yang SAH.haha amboi berangan je lebih la aku ni.mcm dapat je laa.hee k lahh happy new year to all :) jadi kan 2012 ini tahun yang terbaik dari yang sebelum.kbye iloveu all :)



*ILOVEYOUSOMUCH SHAZWAN


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011