Tuesday, January 24, 2012
♥ posted at: @1:15 PM






assalamualaikum semua dan selamat membaca.

kali ni aku nak cerita sikit pasal buku ni.buku ni bukan novel ke apa.tapi buku ni menceritakan tentang perihal cinta.sebenarnya abang aku yang suruh aku baca.dia cakap best.so aku baca laa.lame-2 aku layan.okey agak terbaik la buku ni.nama pun kitab terfaktab memang best laa.

sedikit petikan dari buku ni :

kelainan yang membawa perfection.

            Aku bet yang korg pernah dengar quote seperti "Men are from Mars, Women are from Venus. Hey, why does this type of quote wujud? Sebab lelaki dan perempuan saling melengkapi.

Si lelaki mungkin :

-Nakal gila.
-Suka usha awek comel.
-Jarang marah.
-Selalu bermulut manis.

Dan si perempuan pula mungkin :

-Gila pendiam dan jaga batas.
-Amat setia.
-Selalu moody(Girlsss,Datang bulan biasalah)
-Suka membebel.
-Ego.


      Jika korg tengok jenis lelaki dan jenis perempuan di atas.Both of them amat berbeza. Kontra habis. tapi adakah mereka tak boleh bersama?adakah bila dorg berbeza dari segi perangai,hubungan mereka tak akan berkekalan hingga ke tua? Siapa kata? well,bila both of them really love each other,everything is possible because no one know what is the possibility in relathionship.


okey tu baru sikit aku share.kalau korg rasa berminat nak baca korg beli la buku ni.order la dkt mane-2 okey.aku bgth je ye?kay la tu je aku nak share.Byebye iloveyou :*



DEFINISI CINTA INFINITI



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011