Saturday, January 21, 2012
♥ posted at: @12:47 PM


hey assalamualaikum awak dan awek semua :*




jyeahh harini hari pertama aku ade dekat rumah. Selama ni aku terkurung dekat asrama tu je.tralalaa 3 minggu dah mcm 3 tahun da aku rasa. Banyak benda dah berlaku. masuk-2 asrama aku sorg je kene tukar dorm,yg lain stay dorm lame.mcm shiot laa kan.kononnya nak pisah kan aku dengan kembar aku.ohh takut jadi setan ye ustazah.bweekkk blah laa der.ingat aku heran.haha dkt dorm tu aku ade eiya,ekin,dgn eila laaa.masalah sendiri boleh datang bila-2 mase je.aku stay dorm skrg ni pun dah ade satu masalah.tu pun takde kaitan dgn kembar aku.


hmm hari khamis malam jumaat.beberapa org pelajar dipanggil dan perlu berjumpa ketua warden di bilik warden.group pertama kene pggl sbb lelaki,yg kedua sbb seluar pendek dan lalalaaaa.sampai aku group last.sebab makan MAGGI dekat LAMAN BACAAN.tettt wehh ramai lagi la yg mkn dkt situ.tu tak jadi masalah kot aku rasa.aku makan pun skali je.terus name kene panggil.okey tu takpe laa tak kene tindakan ape2 pun.just denda je pun apede hal.HAHA!


lps kene panggil tu kami semua masuk surau.okey dan blablablaaaa.then kitorg keluar surau.aku dekat dalam dengar budak2 dekat court bising-2.gadoh2.aku dari dalam tanye wawa asal? wawa cakap maSHITah cakap form 5 bodoh tak matang.hahahaha bwekk.tralalalaaa aku keluar aku tolak dia.aik! kenapa aku tiba-2 menyebok.hahahhaa sial laa aku ni.tgk aku yg kene akhir nya.yg marah-2 budak tu semua tak kene panggil dgn warden.sampai aku kene.cehhhh.


warden-2 dan pk hem berpakat untuk telefon bapak aku bila bukak sch nanti.dan dorg berpakat untuk buang aku dari asrama tu.hahahahaa apa nak jadi ni wehhh.aku menyebok asal dohh dlm hal tu.tettt persoalan (angkatkan jari telunjuk dan letakkan didagu) tralalala.hahhaa.


hadoyy aliyah ape nak jadi ni.aku pergi tolak tu kenapa.hahha dah dah harap bersabar aliyah.hmm tu je kot aku nak citer.aku nak balik kmpg ni.tak sampai sehari duduk rumah dah kene balik perak.atoyyy.kay laa byebye.




-cinta saya terhadap awak tak pernah berubah.iloveu shzwn :*




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011