▸ DUNIA BARU ... ♬
Thursday, July 19, 2012
♥ posted at: @9:27 PM



Hi Assalamualaikum :)

Hidup mesti diteruskan. Apa2 yang terjadi kita mesti tempuh jugak. Nak mengeluh ke apa ikut korang la. Tapi tak perlu nak mengeluh sebenarnya. hee :)

Sekarang ni aku dah malas nak rasa kecewa2 dah. Aku nak selalu senyum je sekarang. Malas nak terasa dengan orang tu orang ni. Kalau aku sedih je tak best la ouh.

Sekarang ni ada jugak orang nak happy kan aku. Faham2 la siapa. dekat sekolah pun adaa :) tapi aku tak terlalu over untuk bergembira semua tu. watlek watpeace watdekkk je. hahaaa.

Dah la aku malas nak cerita panjang2 sebenarnya ni. Aku post ni pun sebab tanak bagi blog aku ni sunyi je. kbyebyee. Love Youuu 




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011