▸ happy one year ... ♬
Monday, November 19, 2012
♥ posted at: @12:10 AM


Hi, Assalamualaikum korang korang dan korang. Malam ni mood aku happy sebab ada sebab yang sangat buat aku rasa happy ni. Amboi ayat aku dah macam keling daa. Haha whatever la ye. Sekian lama aku tinggalkan blog ni akhirnya aku berpeluang juga malam ni untuk post something new :)



Today 19 november adalah hari genap hubungan aku setahun dengan Wan :) Alhamdulillah hubungan aku dengan wan kekal sampai harini . Banyak rintangan aku tempuh selama ni dengan dia. Aku harap sangat hubungan ni tak akan terhenti.

Thanks sayang sebab sudi bertahan dalam hubungan kita ni lagi. Thanks sebab masih perlukan i dalam hidup you. Thanks sebab hargai i sampai sekarang. Maafkan atas semua kekurangan i yang ada ni. I harap you tak akan pergi tinggalkan i.


I really really love you Shzwn. Love you so much and happy one year :)


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011